مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 03:352021-10-17سياسي

دولت برای عمل به وعده ها در تلاش است


نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه دولت شبانه روز در حال تلاش است و به وعده هایش عمل می کند، گفت: انتظار مردم این است که همانطور که دولت در امر واکسیناسیون حرکت قابل توجهی انجام داد به مقابله با گرانی و رسیدگی به معیشت مردم هم توجه بیشتری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حرم حضرت معصومه (س)، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار وزیر بهداشت و درمان کشور که عصر روز گذشته در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه مردم ما اهل فکر، تلاش، جهاد و بصیرت هستند و در عین حال از مراجع و علمای دین تبعیت می کنند، اظهار کرد: توصیه علما و مراجع به واکسن زدن و پخش تصاویر واکسن زدن مراجع و علما می تواند در تشویق مردم به واکسن زدن مؤثر باشد.

  وی با بیان اینکه مردم تلاش می کنند که به دولت در زمینه واکسیناسیون کمک کنند، افزود: مردم قم باید در این زمینه پیشتاز باشند زیرا قم آشیانه اهل بیت(ع) و مرکز انقلاب اسلامی است و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی امور معنوی و مذهبی را هم با هدایت و همراهی مسئولان اجرا کردند و الگو بودن خود را در این زمینه هم به ظهور و بروز رساندند.

  نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه بحمدالله دولت شبانه روز در حال تلاش است و به وعده هایش عمل می کند، گفت: مردم در امر واکسیناسیون دیدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای عمل به وعده ها در تلاش است

دولت برای عمل به وعده ها در تلاش است