مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 16:552021-10-16سياسي

ترک برخی از اهالی سراوان از محل به دلیل آلودگی


به گفته نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، آلودگی ناشی از پسماند برای ساکنین منطقه سراوان بسیار مشکل آفرین شده و برخی از ساکنین این منطقه را ترک کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد رضا احمدی عصر امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر رشت در ساختمان جلسات شورا با اشاره به اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، اظهار کرد: صحبت های دلسوزانه و یکپارچگی شورای ششم رشت برای رفع مشکلات مردم رشت بسیار امیدوار کننده است.

  وی با بیان اینکه به عنوان خدمتگذار کوچک مردم رشت در مجلس هدفی به غیر از توسعه این شهر و رفاه حال شهروندان نداریم، افزود: می توانیم کارهای افزود: متاسفانه تالاب انزلی نیز در حال خشک شدن است و برای حفظ محیط زیست باید رعایت پروتکل های الحاقی را در دستور کار قرار دهیم.

  نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت به دو رودخانه گوهررود و زرجوب رشت گفت: ساکنین جوکلبندان از این منطقه کاملا خارج شده اند و متاسفانه آزار مگس هایی که به واسطه آلودگی ناشی از پسماند وجود دارند برای ساکنین سراوان بسیار مشکل آفرین شده است.

  احمدی با بیان اینکه رشت، صومعه سرا و انزلی به صورت مستقیم با شیرآبه سراوان درگیر هستند، تصریح کرد: نمایندگان این سه شهر باید در پارلمان ملی به دفاع و جذب اعتبارات دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک برخی از اهالی سراوان از محل به دلیل آلودگی

ترک برخی از اهالی سراوان از محل به دلیل آلودگی