مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-16اقتصادي

رنو ساندرو بخریم یا برلیانس H320


بازار خودروهای هاچ بک به شکل سنتی بازار پر جنب وجوشی محسوب می شود، به خصوص در کشورهای اروپایی حداقل تا قبل از پیدایش موج فعلی کراس اور سواری، - هاچ بک ها بیشترین سهم را در بازار خودرو به خود اختصاص داده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام باما، حالا اما به نظر می رسد که مشتریان تمایل کمتری به خرید خودروهای سدان و هاچ بک از خود نشان می دهند و کفه ترازو به سمت کراس اورها سنگین تر شده است، اما با این وجود هنوز هم می توان گفت که از حیث کاربردی بودن، هاچ بک ها بیشترین تناسب را با زندگی شهری از خود نشان می دهند و اگر قرار به انتخابی منطقی بر مبنای فضای پارک، مصرف بنزین و قابلیت های حرکتی باشد، کلاس های دیگر خودرویی یارای رقابت با هاچ بک ها را برای استفاده درون شهری نخواهد داشت.

از این رو در این مقایسه به سراغ دو مدل هاچ بک محبوب در بازار خودروی کشورمان می رویم و آن ها را با یکدیگر قیاس خواهیم کرد.

اگر قیمت لحظه ای خودرو برچسب 450 تا 500 میلیون تومانی در برابر اسمشان به چشم می خورد.

با این حال هنوز هم به لطف کیفیت ساخت مناسب، هواداران خاص خود را دارند.

رنو ساندرو مشخصات فنی مدل دنده ای ساندرو تا حدی زیادی با تندر 90 یکسان است، البته در اواسط تولید جعبه دنده آن با نمونه پیشرفته تر JHQ جایگزین شد که عملکردی بهتری از خود نشان می دهد و مشکل روغن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنو ساندرو بخریم یا برلیانس H320

رنو ساندرو بخریم یا برلیانس H320