مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-16سياسي

افزایش شهرستان های با وضعیت آبی سمنان به دو شهرستان


استاندار سمنان از افزایش شهرستان های با وضعیت آبی در این استان به دو شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر از شهرستان های هشت گانه استان دو شهرستان در وضعیت آبی، - دو شهرستان در وضعیت زرد و چهار شهرستان پر جمعیت استان نیز همچنان در وضعیت نارنجی هستند.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 24 مهر 1400 در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، اظهار کرد: : امروز بحث حفظ و حراست از سلامت مردم و همچنین مقابله با ویروس کرونا، همچنان اولویت اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

رییس ستاد استانی مقابله با کرونا، با اعلام اینکه دو شهرستان میامی و آرادان در وضعیت رنگ بندی آبی کرونا قرار دارند، از تلاش های دست اندرکاران حوزه شهرستان آرادان به دلیل تبدیل شدن از وضعیت زرد به آبی تقدیر کرد و گفت: از تلاش های کادر پزشکی و درمانی استان در دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود تقدیر و تشکر دارم، انشالله با تلاش ویژه تر شاهد تبدیل وضعیت رنگ بندی زرد شهرستان های سرخه و مهدیشهر به آبی و رنگ بندی نارنجی شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار به زرد و سپس آبی باشیم.

هاشمی ضمن هشدار در خصوص لزوم رعایت جدی پروتکل های بهداشتی اضافه کرد: همه ما به عنوان مسئول و همچنین عموم مردم ، مکلف هستیم پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی را به منظور مقابله با ویروس منحوس کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شهرستان های با وضعیت آبی سمنان به دو شهرستان

افزایش شهرستان های با وضعیت آبی سمنان به دو شهرستان