مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-16سياسي

مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا واکسیناسیون را ضروری بدانند


آیت الله حسینی بوشهری با تشکر از از زحمات و مجاهدتهای کادر درمان در مبارزه با کرونا گفت: مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا، واکسیناسیون را بر خود امری ضروری بدانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست که همه باید در آن مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: امروز کرونا سبک زندگی مردم را در دنیا تغییر داده و همه نگران آینده این بیماری هستند و جامعه علمی بهترین راه غلبه بر این ویروس منحوس و ناشناخته را انجام واکسیناسیون می داند.

آیت الله حسینی بوشهری ویروس کرونا را بیماری نادر در طول تاریخ عنوان کرد و گفت بیماری های مختلفی در دنیا وجود داشته که با واکسیناسیون و با اقدام دانشمندان ریشه کن شده است.

امام جمعه قم بار دیگر به روح شهدای سلامت درود فرستاد و با اشاره به جانفشانی کادر درمان در طول دو سال بیماری کرونا، افزود: در شرایطی که نزدیک ترین افراد در کنار بیماران خود قرار نمی گرفتند اما این پزشکان و پرستاران جان بر کف و متعهد بودند که به یاری بیماران شتافتند و آلام درد آنها بودند.

وی همچنین از حضور گروه های جهادی و به ویژه طلاب جهادگر در امر یاری رسانی به کادر درمان و بیماران مبتلا به کرونا قدردانی کرد.

رییس جامعه مدرسین همچنین از دولت سیزدهم که برای گسترش واکسیناسیون و واردات واکسن مورد نیاز اقدامات بزرگ و جهادی انجام دادند تشکر کرد و یادآور شد: امروز به برکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا واکسیناسیون را ضروری بدانند

مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا واکسیناسیون را ضروری بدانند