مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-16دانش

سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد


طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد دکتر محمدرضا صابری، استاد این دانشگاه، به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد.

- ایسنا/خراسان رضوی طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد دکتر محمدرضا صابری، استاد این دانشگاه، به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد.

براساس گزارش روابط عمومی پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سرپرست دانشگاه، دکتر محمد علی کیانی، در حکمی سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی این دانشگاه را منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با استفاده از توان کارشناسی آن حوزه و طلب مشارکت اعضای هیات علمی و دانشجویان، تعامل با سایر معاونت های دانشگاه و همکاری های بین بخشی با نهادهای فرهنگی و دانشجویی در ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی و ساماندهی، تحقق اهداف گام دوم انقلاب و ارتقای شاخص های فرهنگی و دانشجویی سربلند باشید.

برنامه ریزی و اقدام براساس مفاهیم بلند قرآنی و تطبیق و اجرای سیاست های بالادستی به ویژه سند دانشگاه اسلامی و دیگر آیین نامه ها و اسناد ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و شورای عالی انقلاب فرهنگی برای نهادینه کردن اخلاق حرفه ای در دانشگاه،توجه ویژه به هویت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با قدمتی بیش از 70 سال و اهتمام به فرهنگ اصیل رضوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد

سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد