مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-16سياسي

لزوم بهره گیری کشاورزان از تسهیلات آبیاری نوین


نماینده مردم ملایر و عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی توسعه روستاها را از رویکردهای مهم دولت و مجلس برشمرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع، - ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر و عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی توسعه روستاها را از رویکردهای مهم دولت و مجلس برشمرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع، دهیاران با هماهنگی بخشدار و تعامل با دستگاه های اجرایی، اعتبارات را بر اساس اولویت مدیریت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حجت الاسلام احد آزادی خواه در جمع شوراهای اسلامی و دهیاران دهستان کمازان و روستای پیهان، به توزیع اعتبارات سهم نمایندگان در روستاها و اخذ 40 میلیارد تومان اعتبار از آب و فاضلاب کشور برای اجرای مجتمع های روستایی، تک روستایی و تجهیزات این حوزه اشاره کرد.

وی خواستار استفاده هرچه بیشتر کشاورزان از تسهیلات دولتی برای اجرای آبیاری نوین شد و اظهارکرد: امسال 17 میلیارد تومان اعتبار از معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی برای استان گرفتیم که 23 درصد این مبلغ باید سهم شهرستان ملایر شود.

آزادی خواه بهسازی روستایی، آسفالت روستایی، لایروبی قنوات، تجهیزات آتشنشانی در مرکز دهستان، مدارس روستایی و مدرسه شبانه روزی دخترانه در مرکز دهستان، تامین آب شرب و چمن مصنوعی را از جمله موارد مطرح شده در این نشست ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری کشاورزان از تسهیلات آبیاری نوین

لزوم بهره گیری کشاورزان از تسهیلات آبیاری نوین