مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-16سياسي

فراخوان مجمع شاعران اهل بیت(ع) برای تحلیل نوحه های دهه 90


مجمع شاعران اهل بیت(ع) در آخرین سال دهه 90 با انتشاری فراخوانی، از اهل قلم و صاحب نظران عرصه نوحه خواست تا یادداشت و مقالات خود پیرامون نوحه های این دهه را به این مجمع ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مجمع شاعران اهل بیت(ع) در آخرین سال دهه 90 با انتشاری فراخوانی، از اهل قلم و صاحب نظران عرصه نوحه خواست تا یادداشت و مقالات خود پیرامون نوحه های این دهه را به این مجمع ارسال کنند.

در متن این فراخوان آمده است: با پایان یافتن دهه 90 خورشیدی و در آستانه قرن جدید در نظر داریم در روزهای پیش رو طی سلسله جلساتی با حضور کارشناسان و فعالان عرصه نوحه به تحلیل و بررسی محتوایی، ادبی و موسیقایی نوحه های فراگیر دهه 90 بپردازیم.

از سوی دیگر در شرایطی قرار داریم که لزوم ورود اهل قلم و صاحب نظران عرصه نوحه به مباحث مربوط به این ساحت شریف و مقدس بیش از پیش احساس می شود تا تحلیل های سازنده و نقدهای آموزنده، همچون چراغی فراروی نوحه و نوحه سرایی روزگار ما قرار گیرد.

بنابراین از همه اندیشمندان و صاحب نظران این عرصه دعوت به عمل می آید تا یادداشت ها و مقالات خود را که به موضوعات ذیل پرداخته اند برای ما ارسال نمایند: موضوعات: 1) سیمای امام حسین علیه السلام در نوحه های دهه 90 ​2) نوحه و رسانه های نوین ​3) جریان شناسی ادبی و موسیقایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مجمع شاعران اهل بیت(ع) برای تحلیل نوحه های دهه 90

فراخوان مجمع شاعران اهل بیت(ع) برای تحلیل نوحه های دهه 90