مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 16:202021-10-15اقتصادي

لایحه رتبه بندی معلمان یکشنبه در مجلس اعلام وصول می شود


نیکزاد نایب رییس مجلس در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان گفت: به هیچ وجه در این لایحه بحث تصری مطرح نیست بلکه منطبق بر 80 درصد حقوق مربی و آموزشیاران پرداختی ها اعمال خواهد شد تا شرایط مناسبی را در رتبه بندی معلمان شاهد باشیم.

- جی پلاس؛ نایب رییس مجلس با اشاره به کسری بودجه 50 هزار میلیارد تومانی دولت گفت: لایحه رتبه بندی معلمان یکشنبه در مجلس اعلام وصول می شود که در این لایحه 80 درصد هم ترازی حقوق با مربیان و آموزشیاران در نظر گرفته شده و انتظار می رود دولت با تأمین اعتبار از اول مهرماه منابع مورد نیاز آن را در مسیر اجرا تأمین کرده و پرداخت کند.

علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شامگاه پنجشنبه در نشست جامعه مطالبه گران اردبیل در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: لایحه رتبه بندی معلمان یکشنبه هفته آینده در مجلس اعلام وصول می شود که با اعلام وصول لایحه رتبه بندی معلمان به سرعت بند به بند رسیدگی به این لایحه آغاز می شود و تلاش نمایندگان بر این است تا در قالب تبصره یک ماده 100 شرایط رسیدگی به این لایحه را به صورت مناسب و فوق العاده در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: در این لایحه 80 درصد هم ترازی حقوق با مربیان و آموزشیاران در نظر گرفته شده و انتظار می رود دولت با تأمین اعتبار از اول مهرماه منابع مورد نیاز آن را در مسیر اجرا تأمین کرده و پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه رتبه بندی معلمان یکشنبه در مجلس اعلام وصول می شود

لایحه رتبه بندی معلمان یکشنبه در مجلس اعلام وصول می شود