مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-15سياسي

حیات آیت الله تاکندی صرف تبلیغ دین و حمایت از ولایت شد


امام جمعه قزوین آیت الله تاکندی را عالمی دانست که برای تبلیغ دین در دورترین روستاها هم کوتاهی نکرد و گفت: عمر مرحوم تاکندی بر تبلیغ دین و همچنین حمایت از ولایت و رهبری سپری شد.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با اشاره به شهادت امام حسین عسگری (ع) و آغاز امامت حضرت بقیه اله (عج) اظهار کرد: امام حسن عسگری (ع) تاکید بسیاری بر حسن خلق با موافقان و مخالفان داشته و برجذب حداکثری تاکید داشتند و این وظیفه مسلمانان و شیعیان در جامعه امروز است.

امام جمعه قزوین افرود: زمین هرگز بدون حجت باقی نمی ماند و بر همین اساس نیز امروز همگان منتظر ظهور امام عصر (عج) هستند.

وی با اشاره به روز جهانی ریشه کنی فقر، ان را آرزوی هر مسلمانی دانست و عنوان کرد: ریشه کنی فقر تبعیض را از بین خواهد برد و با از بین رفتن تبعیض شاهد تحقق عدالت شایسته جامعه دینی خواهیم بود.

آیت الله عابدینی با اشاره به درگذشت آیت الله تاکندی، او را عالمی دانست که برای تبلیغ دین در دورترین روستاها هم کوتاهی نکرد و گفت: عمر مرحوم تاکندی بر تبلیغ دین و همچنین حمایت از ولایت و رهبری سپری شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ضمن تقدیر از مردم قزوین به جهت حضور با شکوه در بدرقه آن مرحوم به دیار ابدی تاکید کرد: این حضور برگرفته از قدردانی مردمی بود که س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات آیت الله تاکندی صرف تبلیغ دین و حمایت از ولایت شد

حیات آیت الله تاکندی صرف تبلیغ دین و حمایت از ولایت شد