مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-15اجتماعي

رالی تور خودرهای تاریخی و کلاسیک آغاز شد


رالی تور گردشگری سه روزه وسیله های نقلیه تاریخی، کلاسیک و خاص با شرکت بیش از 130 دستگاه خودرو از مرکز فرهنگی تجاری ایران مال و در مسیر تهران- مازندارن آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شناسایی و صیانت از خودروهای تاریخی، معرفی این وسیله های نقلیه به عنوان بخش ارزشمندی از میراث فرهنگی- صنعتی کشورمان به مردم، ترغیب مالکان خودروها برای دریافت پلاک تاریخی، در حال برگزاری است.

اربابی با بیان اینکه شرکت کنندگان در روز نخست با عبور و بازدید از مناطق گردشگری استان های تهران، البرز و مازندران به نمک آبرود می رسند، افزود: 30 دستگاه خودرو تاریخی روز پنجشنبه 22 مهر 1400 همزمان با دومین روز رالی از ساری حرکت کرده و به خودروهای شرکت کننده در رالی ملحق می شوند تا گردهمایی بزرگ وسیله های نقلیه تاریخی و کلاسیک را در این شهر برگزار کنند.

او ادامه داد: این رالی روز جمعه 23 مهر ماه، با بازگشت خودروهای شرکت کننده از مازندران به تهران، به کار خود پایان خواهد داد.

میانگین سنی خودروهای حاضر در این رالی حدود 40 سال است و سال ساخت برخی از اتومبیل ها نیز به بیش از 60 سال قبل می رسد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به استقبال شرکت کنندگان و مردم از اینگونه رویدادها اشاره و خاطر نشان کرد: حضور بیش از 130 دستگاه وسیله نقلیه تاریخی، کلاسیک و خاص در این رالی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رالی تور خودرهای تاریخی و کلاسیک آغاز شد

رالی تور خودرهای تاریخی و کلاسیک آغاز شد