مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-15سياسي

انتشار حوادث سال های آخر امامت امام عسکری(ع) در رمان «سفیر دوازدهم»


رمان نوجوان «سفیر دوازدهم» نوشته «زینب امامی نیا» همزمان با شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و آغاز امامت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف چاپ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، همزمان با شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و آغاز امامت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف رمان نوجوان سفیر دوازدهم نوشته زینب امامی نیا توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و روانه بازار نشر شد.

سازمان وکالت، شبکه ارتباطی شیعیان خاص با امام معصوم(ع) بوده که از زمان امام صادق علیه السلام شکل گرفته  تا پایان غیبت صغری ادامه داشته است.

این سازمان به دلیل خفقان و سرکوب شدید خلفا بنی العباس علیه شیعیان و علویان، فعالیت پنهانی داشته و  درپیشبرد اهداف ائمه و حفظ و حراست عقاید شیعه نقش بسزایی ایفا کرده است.

زینب امامی نیا با پرداختن به سازمان وکالت و با محوریت نوجوانی به نام رضاداد، به اتفاقات و حوادث سال های آخر امامت امام حسن عسکری(ع) می پردازد.

رضا داد پسر نوجوانی است که برای رساندن وجوهات و امانات مردم را به امام حسن عسکری(ع) و نیز در پی یافتن خبری از پدر گمشده اش که از وکلای امام بوده، راه سفر از قم به سامرا پیش می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار حوادث سال های آخر امامت امام عسکری(ع) در رمان «سفیر دوازدهم»

انتشار حوادث سال های آخر امامت امام عسکری(ع) در رمان «سفیر دوازدهم»