مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 04:502021-10-15اقتصادي

نظارت تعزیرات تنها در شهر معطوف است/ 6 شهرستان تعزیرات ندارند!


تورم کالاهای اساسی و اجناس مختلف مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است در این شرایط، نبود رییس و قاضی و اداره تعزیرات حکومتی مستقر در 6 شهرستان بر دامنه مشکلات افزوده است و مسوولان ذیربط نمی توانند به خوبی بازار را کنترل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در شرایط کنونی وضعیت اقتصادی مردم دچار بحران شده است؛ افسار قیمت ها از دست مسوولین خارج شده و هر کسی بنا به شرایط خود قیمت کالاها را اعلام و آنها را به مردم عرضه می کند.

 استان ایلام کوچکترین استان کشور اما بیشترین آمار تورم در کشور را به خود اختصاص داده که عدم نظارت و نبود دستگاه های نظارتی در برخی شهرستان های استان باعث افزایش بی حد قیمت کالاها در بازار شده است.

افزایش نظارت و بازرسی بر عرضه کالاها و خدمات و برخورد با متخلفان نقش مهمی در بازدارندگی و کاهش تخلفات اقتصادی دارد و در این میان وظیفه حساسی بر عهده تعزیرات حکومتی است که نبود این اداره در برخی از شهرستان ها سبب اطاله بررسی قضایی شده است.

 تعزیرات حکومتی یکی از سازمان هایی که فلسفه آن نظارت بر قیمت کالاها و بازار و مقابله با گرانفروشی است اما متاسفانه علی رغم اینکه شهرستان های تازه تاسیس( چوار، هلیلان، ملکشاهی) و حتی شهرستان های قدیمی استان(ایوان، سیروان، آبدانان) از عدم وجود اداره تعزیرات حکومتی در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت تعزیرات تنها در شهر معطوف است/ 6 شهرستان تعزیرات ندارند!

نظارت تعزیرات تنها در شهر معطوف است/ 6 شهرستان تعزیرات ندارند!