مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 17:152021-10-14حوادث

توضیح مسوولان درباره دستگیری پزشک قلابی در بم


رییس دانشگاه علوم پزشکی بم توضیحاتی درباره دستگیری پزشک قلابی در این شهر توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه چهارشنبه(21مهرماه جاری) از سوی نیروی انتظامی خبر بازداشت پزشک قلابی در بم اعلام شد که واکنش دانشگاه علوم پزشکی بم را در پی داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان بم از دستگیری فردی که با مدرک پزشکی جعلی نسبت به ارائه خدمات درمانی به شهروندان اقدام می کرد، خبر داد.

سرهنگ اکبر نجفی گفت: در پی شکایت از سوی تعدادی از شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار فرماندهی نیروی انتظامی بم قرار گرفت و بعد از انجام اقدامات اطلاعاتی، پزشک قلابی به جرم خود اعتراف کرد و به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی بیان کرد: این پزشک قلابی که بومی استان کرمان نیست و مدرک کارشناسی مخابرات دارد به واسطه یک رابط به مدت یک هفته به صورت غیرقانونی مشغول به طبابت بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم 22 مهرماه در این رابطه گفت: همسر فرد دستگیر شده، پزشک است و گزارشی مبنی بر اینکه آقا(همسر پزشک) با روپوش در کنار این خانم پزشک می نشیند اعلام شده است.

مازیار اویسی افزود: همکاران بنده در دانشگاه علوم پزشکی بم موضوع را بررسی کردند و به خانم پزشک اعلام شد که همسرشان چون پزشک نیست حق پوشیدن روپوش را ندارد و پوشیدن روپوش پزشک در مکانی زیرنظر دانشگاه علوم پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح مسوولان درباره دستگیری پزشک قلابی در بم

توضیح مسوولان درباره دستگیری پزشک قلابی در بم