مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-14اقتصادي

مشکل پتروشیمی شهرستان های فارس مرتفع می شود


وزیر نفت با اشاره به رفع مشکل پتروشیمی در شهرهای فیروزآباد، داراب، فسا و جهرم گفت: هر سرمایه گذاری که حاضر باشد، در حوزه پایین دست، پتروشیمی و پارک های زنجیره ای صنایع تکمیلی سرمایه گذاری کند، - در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد که با حضور فرمانداران، ائمه جمعه شهرستانهای فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند و نماینده مردم این حوزه انتخابیه برگزار شد اظهار داشت: توسعه میادین گازی در دستور کار خواهیم داشت و امشب در جلسه شورای اداری استان مباحث اشتغال، آب شرب، کشاورزی و .

مطرح خواهم کرد.

وی افزود: طی دو جلسه که در تهران برگزار شده در حوزه نفت بالغ بر هزار و 150 میلیارد تومان که بخشی اعظم آن در حوزه مسئولیت اجتماعی بوده به استان فارس اختصاص داده شده است.

وزیر نفت دولت سیزدهم ادامه داد: از این مبلغ بخش اعظم آن به شهرستان فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند و جاده شیراز- کوار- فیروزآباد اختصاص خواهد گرفت.

اوجی اضافه کرد: با توجه به شرایط بحرانی و خاص جاده فیروزآباد- کوار و فیروزآباد- جم-عسلویه 800 میلیارد تومان به این محور اختصاص داده خواهدشد.

وی بیان داشت: از این مبلغ 300 میلیارد تومان تهاتر با نفت خواهیم کرد.

وزیر نفت ابراز داشت: بخش زیادی از این پروژه های عمرانی که در کشور وجود دارد و در شهرستانها و استان ها بیش از چندین سال به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل پتروشیمی شهرستان های فارس مرتفع می شود

مشکل پتروشیمی شهرستان های فارس مرتفع می شود