مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 14:102021-10-14فرهنگي

عکس هایی از 16 کشور جهان در سفارت ایتالیا


نمایشگاه عکس «جایزه بین المللی عکس 5» شامل عکس هایی از طبیعت بی جان پنجشنبه 22 مهر با همکاری سفارت ایتالیا در باغ این سفارتخانه در تهران افتتاح شد و تا یک هفته برپا خواهد بود.

- نمایشگاه عکس جایزه بین المللی عکس 5 شامل عکس هایی از طبیعت بی جان پنجشنبه 22 مهر با همکاری سفارت ایتالیا در باغ این سفارتخانه در تهران افتتاح شد و تا یک هفته برپا خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جایزه بین المللی عکس 5 به دبیری و تأسیس مهدی شادی زاده و کیوریتوری علیرضا شادی زاده و فرهود نصیری است.

مراسم گشایش این نمایشگاه با پخش مستند درخت تک تیر که درباره عباس کیارستمی است و رسیتال پیانو الناز مشتاقی و اجرای ویولن بهزاد جعفریان همراه بود.

در این نمایشگاه 21 عکس از 16 کشور جهان به نمایش گذاشته شده است.

مهدی شادی زاده درباره این رویداد به ایسنا گفت: آقای کیارستمی سال ها از یک تک درخت عکاسی کرده بود تا جایی که این تک درخت به شهرت جهانی رسید.

در فیلم همراه با باد در سکانس مریم زندی همان تک درخت در حوالی دماوند به تصویر کشیده می شود که بعدا به ثبت میراث فرهنگی رسید.

در همین راستا حدود سه سال پیش جایزه بین المللی عکس 5 را تأسیس کردم.

او ادامه داد: تصمیم داشتم یک فستیوال جهانی عکس و ویدیوآرت که همیشه به نظر من عمده ترین بخش هنر عباس کیارستمی بود، در حد شأن و اعتبار او شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس هایی از 16 کشور جهان در سفارت ایتالیا

عکس هایی از 16 کشور جهان در سفارت ایتالیا