مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-13سياسي

وجود نارسایی در مدیریت محله های تهران/ نقش شورایاری ها تقویت می شود


رییس کمیته مشارکت های اجتماعی شورای شهر تهران با انتقاد از وجود اشکالات و نارسایی در مدیریت محله بر لزوم رفع این مشکلات تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نشست مجمع محلات تهران با عنوان 12 سال مدیریت محله، ظرفیت ها،دستاوردها وچالش ها با حضور سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران و نزدیک به 90 نفر از مدیران محلات، شورایاران وکنشگران اجتماعی برگزار شد.

در این نشست 10 نفر از مدیران محلات به نمایندگی از سایر حضار، با صراحت و بصورت تخصصی وکاربردی، دیدگاه ها ونظرات خودرا در حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران و رییس کمیته مشارکت های اجتماعی شورای ششم بیان کردند.

رییس کمیته مشارکت های اجتماعی شورای شهر تهران نیز با اذعان به وجود اشکالات ونارسایی های زیاد در موضوع مدیریت محله، موضوع شورایاری ها و مدیریت محله را از جمله دغدغه های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای ششم عنوان کرد و گفت: تقویت شورایاری ها ضرورت دارد.

وی همچنین با تفکیک دو نگاه آرمانی به محله محوری، مشارکت های اجتماعی و نگاه واقع گرایانه بر ضرورت واهمیت اصلاح روندها وفرآیندهای حاکم بر مدیریت محله در دوره ششم شورای شهر تهران تاکید کرد.

در این جلسه مهم ترین چالش ها ومشکلات مدیریت محله از جمله مشکلات مربوط به جایگاه مدیریت محله، مسائل ومشکلات مالی واداری سراهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود نارسایی در مدیریت محله های تهران/ نقش شورایاری ها تقویت می شود

وجود نارسایی در مدیریت محله های تهران/ نقش شورایاری ها تقویت می شود