مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-13اقتصادي

حضور روزانه 300 نفر در اتوبوس آمبولانس های اورژانس اصفهان


رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از مراجعه روزانه 300 نفر برای واکسیناسیون کرونا به اتوبوس آمبولانس های سیار اورژانس اصفهان خبر داد.

- غفور راستین در گفت وگو با و افزایش واکسیناسیون همگانی کووید 19 اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان نیز از اوایل اردیبهشت ماه جاری به یاری مراکز واکسیناسیون شتافت.

وی با بیان اینکه از ابتدای این طرح تاکنون به طور روزانه یک آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی در یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون استقرار یافته است، افزود: گلستان شهدا، پل شهرستان، مسجد مصلی و حرم زینبیه مراکز تجمیعی واکسیناسیون اصفهان بودند که آمبولانس اورژانس نیز در آنها فعالیت داشت.

واکسیناسیون کرونا در خانه سالمندان و مرکز نگهداری معلولان و جانبازان رییس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به حضور نیروهای اورژانس در مراکز نگهداری از سالمندان و مراکز نگهداری از جانبازان و معلولان گفت: همچنین از 10 مهر ماه جاری طرح واکسیناسیون سیار با استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی استان در مکان های پر تردد شهر شروع به کار کرد.

وی افزود: از آغاز طرح واکسیناسیون سیار با اتوبوس آمبولانس تاکنون به صورت همه روزه اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به صورت سیار در مکان های دروازه دولت، دروازه تهران، رهنان، شهرک شهید کشوری و قائمیه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور روزانه 300 نفر در اتوبوس آمبولانس های اورژانس اصفهان

حضور روزانه 300 نفر در اتوبوس آمبولانس های اورژانس اصفهان