مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-13بين الملل

ابراز امیدواری پامپئو درخصوص سازش سعودی ها و صهیونیست ها


وزیر امور خارجه سابق آمریکا با انکار اشغالگری آشکار رژیم صهیونیستی، درخصوص پیوستن کشورهای بیشتر از جمله سعودی ها به توافق سازش با این رژیم ابراز امیدواری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پامپئو وزیر امور خارجه سابق آمریکا روز چهارشنبه با تکرار ادعاهای نخ نمای خود علیه ایران، درخصوص توافق سازش میان بسیار از کشورهای جهان از جمله ایران را در نوردیده بود و محدودیت های اعمال شده توسط آمریکا علیه ایران، تامین بسیاری از داروها و مواد ضروری برای ایران را با دشواری مواجه کرد.

انکار اشغال گری آشکار رژیم صهیونیستی پامپئو که گفته می شود قصد شرکت در انتخابات 2024 را دارد با متهم کردن دولت بایدن به بازگشت به این اصل نادرست که اسراییل یک اشغالگر غیرقانونی است ، از رژیم صهیونیستی درخواست کرد با چنین اظهاراتی که به ادعای او در مرکز یهود ستیزی مدرن قرار داشته و دورغ اشغالگری را ترویج می کند، مقابله کند.

دولت های غربی سال ها است که مبارزه با صهیونیسم و اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را مصداق یهود ستیزی توصیف کرده و به این بهانه، آن را سانسور و سرکوب کرده اند.

پامپئو با دفاع از رژیم غاصب صهیونیستی ادعا کرد: اشغالگری یک واژه حقوقی است که طبق قانون، برای وضعیت فعلی اسراییل کاربرد ندارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری پامپئو درخصوص سازش سعودی ها و صهیونیست ها

ابراز امیدواری پامپئو درخصوص سازش سعودی ها و صهیونیست ها