مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-13سياسي

اعلام برنامه های سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)+جزییات


مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود از طراحی و اجرای برنامه های مختلف برای 9 ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس 9 ربیع الاول برابر است با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) برای این روز برنامه های مختلفی تدارک دیده است.

اجرای برنامه های فرهنگی ویژه روز 9 ربیع الاول در سراسر کشور حجت الاسلام محمود متوسل مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در گفت وگو با فارس با تشریح برنامه های 9 ربیع الاول، گفت: این بنیاد طبق روال سال های گذشته در راستای بزرگداشت ایام نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) و ترویج فرهنگ و معارف مهدویت برنامه های متنوع فرهنگی بسیاری را در سراسر کشور برگزار می کند.

تولید و توزیع عکس نوشته با مضامین مهدویت و انتظار مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) عناوین برنامه های گرامیداشت ایام نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) را به طور اجمال برشمرد و گفت: برای استفاده و توزیع در شبکه های مجازی عکس نوشته های مهدوی تولید شده است.

در این مجموعه، عکس نوشته هایی با مفاهیم مهدویت و ضرورت عهد و پیمان با حضرت و شاخص های انتظار در قالب های هنری تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)+جزییات

اعلام برنامه های سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)+جزییات