مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-13اقتصادي

نرخ بیکاری گچساران بام نفتی ایران از نرخ متوسط کشوری بالاتر است


گچساران دارای نفت و پتروشیمی هنوز نرخ بیکاری آن از متوسط نرخ کشوری بالا تر است .

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران علیرضا اتابک،فرماندار گچساران در جلسه کارگروه اشتغال که با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهار کرد:اهمیت و ارزش چنین جلساتی به اندازه جلسات شورای تامین است،چرا که باید برخی جلسات را کارشناسانه و تاثیرگذار به آنها نگاه کرد.

وی افزود:حتی اگر بتوان یک کارگاه کوچک اقتصادی را به چرخه تولید بازگرداندخودش می تواند خستگی را از تن ما مسئولین خارج کند، اگر به وظیفه و تعهد سازمانی مان پایبند باشیم می توانیم مشکلات مردم را نیز مرتفع کرد.

اتابک تصریح کرد:معتقدم که باید برای بحث اشتغال برنامه داشته باشیم و بدون برنامه هم نمی شود به این نتیجه رسید، می توان در هر دستگاهی با توجه به ظرفیتش اشتغال زایی ایجاد کرد که یکی از اشکالات عمده در بحث اشتغال استان و شهرستان هم عدم آشنایی مردم با کار ،تولید ،رونق و نیز دستگاه هایی است که می تواند خدمات و تسهیلات ارائه کنند.

فرماندار گچساران اظهارکرد:به عنوان مثال همین کمیته امداد تسهیلات اشتغالی زایی به مددجویان اعطاء می کند که خروجی مددجویان داشته است،پس مهم ارزش کاری است که در مقابل مردم احساس مسئولیت می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری گچساران بام نفتی ایران از نرخ متوسط کشوری بالاتر است

نرخ بیکاری گچساران بام نفتی ایران از نرخ متوسط کشوری بالاتر است