مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-13اقتصادي

استفاده از گاز ال پی جی در خودرو غیرقانونی است/تاییدیه استاندارد دائمی نیست


مدیرکل استاندارد استان فارس با بیان اینکه، هیچ کارگاه تامین و عرضه سوخت ال پی جی برای خودروها، تاییدیه استاندارد ندارد، خاطرنشان کرد: استفاده از این نوع گاز برای خودرو غیر قانونی و غیراستاندارد است و این سازمان به هیچ کارگاهی برای تامین این سوخت، - ایسنا/فارس مدیرکل استاندارد استان فارس با بیان اینکه، هیچ کارگاه تامین و عرضه سوخت ال پی جی برای خودروها، تاییدیه استاندارد ندارد، خاطرنشان کرد: استفاده از این نوع گاز برای خودرو غیر قانونی و غیراستاندارد است و این سازمان به هیچ کارگاهی برای تامین این سوخت، تاییدیه استاندارد نداده و نمی دهد.

مرتضی رهنما چهارشنبه 21 مهر در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک روز جهانی استاندارد، گفت: فعالیت مراکز و کارگاه های تامین و توزیع ال پی جی، غیرقانونی و غیراستاندارد است و این سازمان با همراهی سایر نهادها همواره در مسیر مواجهه قانونی با این معضل تلاش کرده است.

او با بیان اینکه عموما مراکز تامین و عرضه این نوع گاز برای خودروها خارج از محدوده شهری قرار دارد، گفت: این سازمان مکاتباتی در خصوص مواجهه با چنین مراکزی با اداره اماکن، سازمان صمت و فرمانداری ها انجام داده است.

رهنما گفت: حضور درحاشیه شهرها، یک مشکل اساسی در این ارتباط محسوب می شود زیرا به سادگی امکان شناسایی دقیق مکان فعالیت و مواجهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از گاز ال پی جی در خودرو غیرقانونی است/تاییدیه استاندارد دائمی نیست

استفاده از گاز ال پی جی در خودرو غیرقانونی است/تاییدیه استاندارد دائمی نیست