مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-13ورزشي

برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در سال جاری


فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزاری رقابت های نجات غریق قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان در سال جاری را در برنامه دارد.

- فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزاری رقابت های نجات غریق قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان در سال جاری را در برنامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، به دنبال کاهش پاندمی کرونا، مساعد شدن شرایط کلی کشور از این حیث و صدور مجوز برای برگزاری رویدادهای داخلی (به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی)، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در دستور کار فدراسیون قرار گرفته است.

این رقابت ها طی دو سال سال گذشته به دلیل شیوع و گستردگی کرونا برگزار نشد اما قرار است برگزاری آن همزمان در دو بخش مردان و بانوان از سر گرفته شود.

به همین منظور نشست هماهنگی مسابقات به ریاست مهدی حیدری، رییس فدراسیون و با حضور حبیب خمجانی، مشاور عالی فدراسیون، هاشم محتشمی دبیر کل و شادی قیاسی، نایب رییس بانوان فدراسیون همراه با محمد جواد پذیرفته رییس کمیته مسابقات، مهدی ایران نژاد و سهیلا بصروی، دبیر و نایب رییس این کمیته و سلیم کشاورزی، سرپرست کمیته داوران و هم چنین محمد ناظری، سرمربی تیم ملی نجات غریق کشور برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در سال جاری

برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در سال جاری