مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-13اجتماعي

رزرو آسان و ارزان مهمانپذیر تهران با اسنپ روم


تصور ما از مهمانپذیر تهران خلاصه می شود به یک ساختمان قدیمی با اتاق های کوچکی که یک سمت آن روشویی قرار گرفته است و سمت دیگر آن یک تخت با ملحفه های نامرتب! درست همان چیزی که به کرات در فیلم ها دیده ایم و یا در یک شب اقامت در تهران از نزدیک لمسش کرده ایم.

- تصور ما از مهمانپذیر تهران خلاصه می شود به یک ساختمان قدیمی با اتاق های کوچکی که یک سمت آن روشویی قرار گرفته است و سمت دیگر آن یک تخت با ملحفه های نامرتب! درست همان چیزی که به کرات در فیلم ها دیده ایم و یا در یک شب اقامت در تهران از نزدیک لمسش کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام اسنپ روم، اگر شما هم جز کسانی هستید که به دلیل نوع شغل یا تحصیلات خود، مجبور به سفرهای مداوم به پایتخت هستید و یا برای استفاده از خدمات متعدد پزشکی، آموزشی و رفاهی، مدتی را باید بین شهرستان محل زندگی و تهران، رفت و آمد نمایید، پیدا کردن مهمانپذیر در تهران که از حداقل امکانات برخوردار باشد، یک خبر خوشحال کننده خواهد بود.

مهمانپذیر تهران خوشحال کننده تر این که، اسنپ روم شرایطی را فراهم کرده است که نه تنها مهمانپذیر تهران با ارزان ترین قیمت در دسترس است، بلکه تمامی استانداردهای یک اقامتگاه باکیفیت را نیز داراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزرو آسان و ارزان مهمانپذیر تهران با اسنپ روم

رزرو آسان و ارزان مهمانپذیر تهران با اسنپ روم