مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-13اقتصادي

کاهش هزینه روستاییان با ارائه خدمات الکترونیک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شاملو در مراسم امضای تفاهمنامه با شرکت پست ضمن بیان اهمیت این تفاهم نامه برای خدمت رسانی هرچه بهتر به روستاییان، - معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب گفت: ارائه خدمات الکترونیک باعث کاهش هزینه ها، کاهش تردد روستاییان به شهر و کاهش خطرات جاده ای می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شاملو در مراسم امضای تفاهمنامه با شرکت پست ضمن بیان اهمیت این تفاهم نامه برای خدمت رسانی هرچه بهتر به روستاییان، گفت: با توجه به پراکندگی روستا ها در سطح کشور، با امضای این تفاهم نامه، تأمین بستر لازم برای ارائه خدمات فنی صدور پروانه ساختمان های روستایی، تعیین حدود وضعیت املاک روستایی، و ارایه تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی و اسناد روستایی به صورت الکترونیک از طریق باجه های پستی فراهم می شود.

شاملو تصریح کرد: این خدمات می تواند باعث کاهش هزینه های روستاییان، کاهش تردد روستاییان به شهر و در نتیجه صرفه جویی در زمان و هزینه های روستاییان و کاهش خطرات جاده ای شود.

تفاهم نامه همکاری بنیاد مسکن و شرکت ملی پست به منظور همکاری در پروژه ملی نشانی استاندارد مکانی (GNAF)، ارائه خدمات الکترونیک به نیابت از بنیاد مسکن به روستاییان و ایجاد زیرساخت های فروش اینترنتی محصولات روستایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش هزینه روستاییان با ارائه خدمات الکترونیک

کاهش هزینه روستاییان با ارائه خدمات الکترونیک