مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-13اقتصادي

نقشه جامع خطرپذیری مهاباد برای مقابله با کرونا می شود


مدیر بهداشت و درمان مهاباد از تشکیل کمیته مدیریت خطر و تهیه نقشه جامع خطرپذیری در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اظهار کرد: در حالی که کشور از پیک پنجم خارج شده است اما مهاباد هنوز در این پیک قرار دارد و با توجه به اینکه در اواسط آبان ماه و رسیدن فصل سرما کشور احتمالاً وارد پیک ششم خواهد شد، شهرستان مهاباد همزمان شاهد اوج گیری هر دو پیک خواهد بود.

وی ادامه داد: در شهرستان مهاباد 5 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته جان باختند و آمار کل فوتی های این شهرستان به 530 نفر افزایش یافت.

حسینی افزود: لازم است محدودیت های وضعیت قرمز در شهرستان کاملاً رعایت شود و کمیته مدیریت خطر بر اساس آیین نامه بیمارستانی با محوریت ایمنی بیمارستان نیز بر همین اساس تشکیل شده است.

خشایار صنعتی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مهاباد نیز گفت: یکی از مسائلی که مورد توجه است تهیه نقشه جامع وکامل خطر پذیری و آسیب پذیری شهرستان و نقشه اسکان اضطراری و فراهم کردن بسترهای ارتباطی برای اعضای ستاد بحران شهرستان است.

اصلاح نقاط حادثه خیز و پرخطر، ایمن سازی محورهای مهاباد-سردشت و مهاباد-ارومیه با نصب گاردریل و نیوجرسی، ایجاد پست تأمین برق 132 کیلو واتی شهر خلیفان برای کاهش قطعی برق در این منطقه، شاخه زنی درختان و تعویض خطوط برق شهری به طول 36 کیلومتر و مدیریت مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه جامع خطرپذیری مهاباد برای مقابله با کرونا می شود

نقشه جامع خطرپذیری مهاباد برای مقابله با کرونا می شود