مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-13فناوري

80 درصد کاربران فضای مجازی مصرف کننده مطالب 20 درصد دیگر هستند


80 درصد مطالبی که در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها تولید می شود توسط 20 درصد کابران انجام می گیرد و به تعبیر دیگر یعنی 80 درصد کاربران مصرف کننده آرا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا در برنامه سعادت آباد رادیو تهران گفت: هر وقت صحبت از فضای مجازی می شود بحث آسیب ها، تهدید ها و فرصت های آن مطرح است.

شبکه های اجتماعی نوعی نگرش، سبک زندگی و تسهیل در ارتباطات را به دنبال داشته است.

وی افزود: آمار وبگردی، استفاده از شبکه های اجتماعی و همچنین ضریب نفوذ اینترنت در کشور ما بالاست و تا حدودی اینترنت مناسب با قیمت نسبتا ارزان هم در اختیار مردم قرار دارد، اما آنچه که مطرح می شود نحوه استفاده از این فضا است.

معاون اجتماعی پلیس فتا تصریح کرد: در کشور ما فرهنگ سازی نشده است و بخشی از جامعه به دلیل عدم استفاده صحیح از این فضا به خودشان و جامعه آسیب می زنند.

وی متذکر شد: به عنوان مثال برخی افراد در این فضاها کلاهبرداری کرده و به خود و دیگران خسارتی وارد می کنند که موجب تشکیل یک پرونده قضایی می شود و یک بار قضایی و انتظامی به دستگاه های اجرایی کشور تحمیل می شود.

سرهنگ پاشایی گفت: ما در کنار شبکه های اجتماعی غیر‎بومی، شبکه های اجتماعی داخلی هم داریم که کاربران در این شبکه ها نیز فعالیت می کنند که بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد کاربران فضای مجازی مصرف کننده مطالب 20 درصد دیگر هستند

80 درصد کاربران فضای مجازی مصرف کننده مطالب 20 درصد دیگر هستند