مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 22:352021-10-12اقتصادي

آغاز صید ماهیان استخوانی در دریای مازندران


براساس مصوبه کمیته مدیریت صید سازمان شیلات ایران، صیادان منطقه میانکاله از 15 مهر و سایر مناطق از 20 مهرماه صید ماهی را آغاز می کنند که به دلیل شرایط نامساعد جوی 17 مهر ماه نخستین مرحله پره کشی در استان مازندران شروع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، 20 مهرماه از راه رسید و تورهای صیادان مازندرانی پس از ماه ها چشم انتظاری در دریای مازندران پهن شد.

باوجود آنکه فصل صید ماهی های استخوانی با کاهش چشم گیر در سال گذشته به پایان رسید اما صیادان مازندران دل شان امیدوار وارد آب های خزر شد؛ دل شان برای صدای امواج دریا، رد تورها روی دستان پینه بسته تنگ شده و با دلتنگی چند ماهه وارد دریا شدند تا بتوانند از سخاوت آبی بیکران ارتزاق کنند.

حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: براساس مصوبه کمیته مدیریت صید سازمان شیلات ایران، صیادان منطقه میانکاله از 15 مهر و سایر مناطق از 20 مهرماه صید ماهی را آغاز می کنند که به دلیل شرایط نامساعد جوی 17 مهر ماه نخستین مرحله پره کشی در استان مازندران شروع شده است.

وی افزود: سال گذشته بیش از 2هزار و 500 تن ماهی استخوانی صید و روانه بازار شده است که نسبت به فصل قبل کاهش 27 درصدی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صید ماهیان استخوانی در دریای مازندران

آغاز صید ماهیان استخوانی در دریای مازندران