مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-12سياسي

30 کیلومتر شبکه آب شهر زرآباد نیاز به اصلاح فوری دارد


فرماندار شهرستان زرآباد در مراسم معرفی سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان اظهار کرد: 30 کیلومتر شبکه آب شهر زرآباد نیاز به اصلاح فوری دارد و نیاز است این مورد در اسرع وقت انجام شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان زرآباد در مراسم معرفی سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان اظهار کرد: 30 کیلومتر شبکه آب شهر زرآباد نیاز به اصلاح فوری دارد و نیاز است این مورد در اسرع وقت انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- نعمت الله نجاری با اشاره به فرسودگی لوله های آب شرب در شهرستان زرآباد بویژه در نوار ساحلی این شهرستان، افزود: پروژه نیمه تمام روستاهای منه،وشنام و گدیچ که در سال 1393 استارت خورد و بنا به دلایلی تعطیل شده است در اولویت کاری شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امروز تامین مشکل آب شرب در شهرستان زرآباد به مهمترین دغدغه همه تبدیل شده است و امیدواریم آب و فاضلاب شهرستان با همت جهادی نسبت به رفع این مشکلات قدم بردارد.

فرماندار زرآباد با اشاره به اینکه آب شرب مطالبه به حق مردم این خطه از ایران اسلامی است، تصریح کرد: با توجه به قول وزیر نیرو برای سفر به زرآباد،امیدواریم با سفر ایشان به این شهرستان و نصب آب شیرین کن مشکل آب شرب این منطقه برای همیشه برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 کیلومتر شبکه آب شهر زرآباد نیاز به اصلاح فوری دارد

30 کیلومتر شبکه آب شهر زرآباد نیاز به اصلاح فوری دارد