مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-12پزشكي

56 درصد از جمعیت بالای 12 سال «هلیلان»در برابر کرونا واکسینه شدند


مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان گفت: روزانه بیش از 240 واکسن نوبت اول و دوم در این شهرستان تزریق می شود و تاکنون 56 درصد جمعیت بالای 12 سال شهرستان واکسینه شدند.

- فاطمه کریمی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بر اساس سند ملی واکسیناسیون 12 هزار دوز واکسن کرونا نوبت اول و دوم تا 18 مهرماه سال جاری در این شهرستان تزریق شده است.

وی افزود: از مجموع واکسن تزریق شده نوبت اول و دوم، هشت هزار و 300 دز مربوط به نوبت نخست و سه هزار 700 دز مربوط به نوبت دوم است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان در خصوص تعداد واکسن تزریق شده به دانش آموزان در این شهرستان نیز گفت: 567 دانش آموز در این شهرستان دز اول واکسن را تزریق کردند.

کریمی یادآور شد: روزانه بیش از 240 واکسن نوبت اول و دوم در این شهرستان تزریق می شود و تاکنون 56 درصد جمعیت بالای 12 سال شهرستان واکسینه شدند.

وی تاکید کرد: هم اکنون برای جلوگیری از افزایش شیوع کرونا روزانه انجام تست پی سی آر و رپید در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان است و از اطرافیان افراد مشکوک نیز تست گرفته می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان اضافه کرد: همچنین تیم سیار این شهرستان برای واکسیناسیون مناطق دوردست و صعب العبور عشایری با حضور پزشک، کارشناسان بهداشتی، آمبولانس و کارشناسان فوریت پزشکی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 درصد از جمعیت بالای 12 سال «هلیلان»در برابر کرونا واکسینه شدند

56 درصد از جمعیت بالای 12 سال «هلیلان»در برابر کرونا واکسینه شدند