مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 18:452021-10-11اقتصادي

زنجان باید جای بهتری برای سرمایه گذاری شود/توجه ویژه به صادرات


استاندار زنجان با اشاره به اینکه کار ما این است که زنجان جای بهتری برای سرمایه گذاری شود، گفت: کار من به عنوان مدیر باید تسهیل امور باشد و گره کارخانجات و واحدهای تولیدی باز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی شامگاه دوشنبه در نخستین سخنرانی رسمی خود به عنوان استاندار زنجان با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری کنگره 3535 شهید استان قرار داریم و از روح شهدا مدد می طلبم که در پایان شرمنده آنها نباشم، اظهار کرد: بسیاری از شاخص ها در دوره استانداری حقیقی ارتقا یافت که امیدواریم این روند ادامه دار باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه ما به برخی از ارزش ها بیشتر دلبستگی داریم، بیان کرد: برای من دو فوق ارزش وجود دارد که نزدیک شدن به آنها باعث می شود که خوشحال شوم و دور شدن از آن باعث شده است که برنجم.

وی با اشاره به اینکه اقامه عدل و کفر به طاغوت دو فوق ارزش است که من اهمیتی زیادی به آن قائلم گفت: کفر به طاغوت یعنی باید استقلال این هویت ایمانی را حفظ کنیم.

افشارچی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی منادی حیات طیبه است، گفت: مبنای این امر استقلال است و وقتی گفتیم استقلال باید کمربند خود را ببندیم و به آن سمت حرکت کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برش استانی این موضوع آن است که ما از ظرفیت های استانی استفاده کنیم و با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان باید جای بهتری برای سرمایه گذاری شود/توجه ویژه به صادرات

زنجان باید جای بهتری برای سرمایه گذاری شود/توجه ویژه به صادرات