مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-11حوادث

عاملان تخریب درمانگاه مشکین دشت دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فردیس، دو اوباشی که با سلاح سرد اقدام به ایجاد رعب و وحشت در  یک درمانگاه در منطقه مشکین دشت کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فردیس، دو اوباشی که با سلاح سرد اقدام به ایجاد رعب و وحشت در  یک درمانگاه در منطقه مشکین دشت کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ کامران ملکی در خصوص جزییات این خبر گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر حمله دو اوباش به وسیله سلاح سرد به یک درمانگاه در منطقه مشکین دشت فردیس، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان فردیس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که دو شخص ناشناس با صورت های پوشیده و با سلاح سرد به درمانگاهی در مشکین دشت حمله کرده و در حضور بیماران اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تخریب درب شیشه سکوریت آن محل کرده بودند که فیلم مربوط به این حادثه در فضای مجازی منتشر و منجر به ایجاد حس ناامنی در بین کاربران فضای مجازی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار کرد: در ادامه در پاسخ به مطالبات مردمی مبنی بر برخورد با این افراد، ماموران با انجام اقدامات گسترده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان تخریب درمانگاه مشکین دشت دستگیر شدند

عاملان تخریب درمانگاه مشکین دشت دستگیر شدند