مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-11فرهنگي

سرمایه گذار فیلم کودک از پیش باخته است!/ این نسل قهرمان ندارد


محمد بصیری کارگردان «ترانه های پدری» با اشاره به اکران نشدن فیلم های کودک و نوجوان بیان کرد که اکثر سرمایه گذاران فیلم های این حوزه از پیش می دانند که باخت می دهند.

- محمد بصیری کارگردان ترانه های پدری با اشاره به اکران نشدن فیلم های کودک و نوجوان بیان کرد که اکثر سرمایه گذاران فیلم های این حوزه از پیش می دانند که باخت می دهند.

محمد بصیری کارگردان ترانه های پدری که در سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این فیلم گفت: ترانه های پدری درباره دوستی بین بچه هاست فرامتن فیلم ما این است که ارتباط بین نسل قدیم یعنی جانبازان و قهرمانان جنگ با نسل جدید برقرار شود چون بچه های امروزی هیچ شناختی از آنها ندارند.

در بخشی از این فیلم می بینیم که مشکلاتی برای بچه ها پیش می آید اما این 2 نسل دست به دست هم می دهند تا مشکل را حل کنند، کمک هم و دوست هم باشند.

فیلم با این موضوع شروع می شود که این افراد دوستی چندانی ندارند اما رفته رفته دوستی آن ها عمق پیدا می کند.

وی افزود: در ترانه های پدری همه بچه ها قهرمان هستند اما ما 2 نسل قدیم و جدید را به هم پیوند دادیم به این صورت که پدری که در دوران جنگ تحمیلی فرزند خود را از دست داده و به عنوان یک قهرمان شناخته می شود با بچه ای که پدر و مادر ندارد و بی سرپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذار فیلم کودک از پیش باخته است!/ این نسل قهرمان ندارد

سرمایه گذار فیلم کودک از پیش باخته است!/ این نسل قهرمان ندارد