مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 15:502021-10-10سياسي

توزیع 5 هزار بسته نوشت افزار در چهارمحال وبختیاری


فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از توزیع پنج هزار بسته نوشت افزار در استان خبر داد.

- ، سردار محمدعلی اکبری عصر یکشنبه در آیین توزیع بسته های نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند، اظهار کرد: پنج هزار بسته نوشت افزار با همکاری بسیج سازندگی، قرارگاه جهاد امام رضا (ع) در چهارمحال و بختیاری با عنوان بوی ماه مهر تهیه و توزیع شد.

وی ارزش هر بسته نوشت افزار را دو میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: برای تهیه این بسته ها بیش از 10 میلیارد ریال از محل کمک خیران مرکز نیکوکاری کمیته امداد، اعتبارات بسیج سازندگی و قرارگاه امام رضا (ع) استان هزینه شده است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این بسته ها به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند در مناطق روستایی و محروم استان تهیه و توزیع شد.

سردار اکبری با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و بسیج سازندگی در حمایت از نیازمندان در زمان بحران از جمله شیوع ویروس تاکنون بیش از 290 میلیارد تومان بسته حمایتی و معیشتی در استان تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی در قالب کمک مومنانه توزیع شده است.

وی به زلزله 5.

7 ریشتری در کوهرنگ اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به کاهش دما و نزدیک شدن به فصل سرما تأمین مسکن و اسکان افراد آسیب دیده برای افراد زلزله زده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5 هزار بسته نوشت افزار در چهارمحال وبختیاری

توزیع 5 هزار بسته نوشت افزار در چهارمحال وبختیاری