مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 15:152021-10-10سياسي

تأخیر وزیر کشور در تأیید شهردار همدان، شایعه دخالت ها را تقویت می کند


رییس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان گفت: فرآیند طولانی شدن تأیید شهردار همدان شایعه دخالت های برخی از افراد را تقویت می کند.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان گفت: فرآیند طولانی شدن تأیید شهردار همدان شایعه دخالت های برخی از افراد را تقویت می کند.

مهدی حیدری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه زمان مشخصی را برای تعیین تکلیف شهردار نمی توان در نظر گرفت، اظهار کرد: موضوع تعیین تکلیف شهردار مستقیماً در اختیار وزیر کشور است و هیچ کس نمی تواند در این خصوص حدس و گمانی داشته باشد اما نکته حائز اهمیت در این مورد این است که وزیر کشور از فرایند قانونی تبعیت نکرده است.

وی تصریح کرد: بر اساس تبصره 3 ماده 80 قانون شوراها، وزیر کشور مکلف شده ظرف 10 روز نظر خود را در خصوص تأیید و یا عدم تأیید فرد معرفی شده اعلام کند که در مورد شهرداری همدان این مورد با گذشت بیش از یک ماه هنوز اتفاق نیفتاده و وزارت کشور باید پاسخگوی مردم همدان باشد.

حیدری با بیان اینکه هنوز تصمیم جمعی در شورا در صورت عدم تأیید شهردار گرفته نشده است، عنوان کرد: اگر شهردار معرفی شده تأیید نشود حالت های قانونی پیش روی شورا است که در حالت اول می توانیم در هیئت حل اختلاف به تصمیم وزارت کشور اعتراض کنیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر وزیر کشور در تأیید شهردار همدان، شایعه دخالت ها را تقویت می کند

تأخیر وزیر کشور در تأیید شهردار همدان، شایعه دخالت ها را تقویت می کند