مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-10دانش

آیین نامه «شورای تعامل و هم اندیشی دانشجو و دانشگاه» ابلاغ شد


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد دستورالعمل «آیین نامه شورای تعامل و هم اندیشی دانشجو و دانشگاه» را با محورهای «صنفی و رفاهی» و «خدمات آموزشی» ابلاغ کرد.

- به نقل از دانشگاه آزاد، فرزاد جهان بین در آیین نامه شورای تعامل و هم اندیشی دانشجو و دانشگاه که به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ شده، تأکید کرده است: این آیین نامه در راستای تقویت زمینه های مشارکت، هم فکری و همکاری دانشجویان در محورهای صنفی-رفاهی و خدمات آموزشی در چارچوب مدیریت اسلامی، ترویج قانون گرایی و مسئولیت پذیری، رسالت ها و اهداف دانشگاه و صیانت از سرمایه های پرافتخار کشور تدوین و ابلاغ شده است.

در آیین نامه شورای تعامل و هم اندیشی دانشجو و دانشگاه آمده است: اصل بنیادی و اساسی پیشرفت و تعالی در هر مجموعه، ارتباط دوسویه مدیران و مخاطبان آن مجموعه است.

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود فرهنگی و علمی انقلاب اسلامی و یکی از مهمترین مراکز تربیت و آموزش نیروی انسانی کشور، همواره تلاش می کند با بکارگیری دیدگاه ها و پیشنهادهای دلسوزان، به ویژه دانشجویان، حرکت در مسیر موفقیت و دستیابی به آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تداوم بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه «شورای تعامل و هم اندیشی دانشجو و دانشگاه» ابلاغ شد

آیین نامه «شورای تعامل و هم اندیشی دانشجو و دانشگاه» ابلاغ شد