مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-10اقتصادي

مشق محبت 6.5 میلیارد تومانی مردم قزوین در شور عاطفه ها


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین گفت: اقشار مختلف مردم با مشارکت در شور عاطفه ها بیش از 6 میلیارد و 500 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند مساعدت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین فرزاد فرهادی بیان کرد: هر ساله با نزدیک شدن فصل درس و مدرسه، جشن عاطفه ها برای کمک هرچه بیشتر به دانش آموزان نیازمند اجرا می شود.

وی ادامه داد: طی چند سال گذشته با توجه به مصادف بودن ایام بازگشایی مدارس با ماه محرم و صفر، جشن عاطفه ها با عنوان شور عاطفه ها برگزار شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: اقشار مختلف مردم با مشارکت در شور عاطفه ها که با شعار با هم مشق محبت بنویسیم برگزار شد، بیش از 6 میلیارد و 500 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند مساعدت کردند.

وی با اشاره به رویکرد اجرای این برنامه اضافه کرد: برپایی این برنامه فرهنگی و اجتماعی موجب شده است تا اقشار مختلف مردم با حضور و مشارکت خود، انفاق و نیکوکاری را در عرصه مهم تحصیل دانش آموزان بسط دهند.

فرهادی افزود: کمبود وعده های غذایی را می توان با غذاهای کمکی جبران کرد ولی یک سال محرومیت از تحصیل برای دانش آموز، به راحتی جبران پذیر نیست از طرفی ممکن است آسیب هایی را متوجه دانش آموز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشق محبت 6.5 میلیارد تومانی مردم قزوین در شور عاطفه ها

مشق محبت 6.5 میلیارد تومانی مردم قزوین در شور عاطفه ها