مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-10سياسي

خوشحالی رییس کل دادگستری کرمانشاه از خالی بودن بازداشتگاه کلانتری


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از خالی بودن بازداشتگاه کلانتری اظهار خوشحالی کرد.

- رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در جریان بازدید از یک کلانتری در شهر کرمانشاه گفت: وقتی مشاهده می شود بازداشتگاه کلانتری خالی از فرد بازداشتی است، نشان از شرایط خوب است و جای خوشحالی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، پرویز توسلی زاده روز یکشنبه در بازدید از کلانتری حافظیه شهر کرمانشاه بر بازدید از قسمت های مختلف کلانتری و رسیدگی به مشکلات مراجعه کنندگان تأکید کرد و افزود: تا جایی که ممکن است در جرائم خُرد و غیرخشن از ظرفیت سازش استفاده کنید چرا که مجازات نمی تواند مشکل را حل کند و چه بسا به اختلاف موجود دامن بزند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این بازدید و در بررسی پرونده ها موضوع نگران کننده ای وجود نداشت، یادآور شد: توجه به موضوع پیشگیری می تواند از بروز بسیاری از اختلافات جلوگیری کند و بیشتر اختلافات با قدری سعه صدر و خویشتن داری می تواند شکل نگیرد.

توسلی زاده با اشاره به اینکه دغدغه اصلی دادگستری و نیروی انتظامی حفظ آرامش و امنیت مردم است گفت: برای ایجاد آرامش و امنیت مردم با جرائم مهم برخورد جدی خواهد شد و همچنان که در جرائم خرد و غیر خشن اعتقاد به سازش داریم در جرائم خشن به برخورد جدی و بازدارنده معتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشحالی رییس کل دادگستری کرمانشاه از خالی بودن بازداشتگاه کلانتری

خوشحالی رییس کل دادگستری کرمانشاه از خالی بودن بازداشتگاه کلانتری