مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-10فرهنگي

یک درخواست برای تقویت نهاد انجمن سینمای جوانان ایران


دانش اقباشاوی در استانه برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از مسئولان سینمایی جدید درخواست کرد با تقویت نهاد انجمن سینمای جوانان ایران از فیلمسازان جوان و طرز تفکرشان که به زندگی و جامعه نزدیک تر است، - حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارگردان سینمای ایران درباره معرفی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به عنوان یکی از دروازه های ورود فیلم های کوتاه به جشن سالانه آکادمی اسکار، گفت: از این اتفاق بسیار خوشحالم و این دستاورد مهم و جهانی را تبریک می گویم جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از زمانی که ما نوجوان بودیم، یک رویداد مهم و معتبر بوده و هست؛ ما به عنوان فیلمسازانی که در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 فیلم کوتاه می ساختیم، آرزو داشتیم آثارمان در این جشنواره پذیرفته شود.

تأیید این اعتبار از سوی آکادمی اسکار حق طبیعی جشنواره فیلم کوتاه تهران است و روند رو به رشد این رویداد تا رسیدن به این نقطه کاملا قابل باور است.

وی افزود: واقعا اینگونه نیست که به واسطه زدوبندهای سیاسی و بین المللی چنین دستاوردی به دست آمده باشد.

بلکه مرهون سال ها برگزاری مستمر آن است.

از زمانی که با نام جشنواره وحدت در تبریز برگزار می شد و هویت منطقه ای داشت تا امروز که با سال ها ممارست و دلسوزی مدیران فرهیخته و فیلمسازان سخت کوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درخواست برای تقویت نهاد انجمن سینمای جوانان ایران

یک درخواست برای تقویت نهاد انجمن سینمای جوانان ایران