مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:002021-10-10سياسي

عدم تناسب حجم کار با نیروی انسانی چالشی برای پست اردبیل


یکی از چالش های این اداره کل عدم تناسب حجم کار با نیروی انسانی موجود خصوصاً در مرکز استان است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل پست استان اردبیل گفت: یکی از چالش های این اداره کل عدم تناسب حجم کار با نیروی انسانی موجود خصوصاً در مرکز استان است.

محمد جوادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با ادامه روند فعلی و تقاضای مشتریان برای استفاده از خریدهای اینترنتی و شرایط جوی استان در 6 ماهه دوم سال، شرایط را برای متصدیان پست، خصوصاً نامه رسان ها سخت تر می کند.

وی ابراز امیدواری کرد: باتوجه به تحلیل بدنی نیروهای توضیح کننده خصوصاً در فصل سرد سال و عدم حمایت قانونی از آنها و عدم احتساب فعالیت آنها جزء مشاغل سخت و زیان آور از مشکلات پیشروی پست استان است که در این راستا امیدواریم مسئولین و دست اندرکاران با نگاه عمیق و مثبت خود پست استان را در ارائه خدمات بیشتر و مطلوب یاری کرده و از همشهریان و هم استانی ها تقاضا می شود جهت تسهیل در امورات ساری خویش با مأمورین و متصدیان پست نهایت همکاری را داشته باشند تا رضایتمندی کامل و تسهیل در امور حاصل شود.

جوادی با اشاره به اینکه در حال حاضر بخش عمده چالش ها در پست استان بحث زیرساخت ها است، تصریح کرد: باتوجه به تنوع خدمات و افزایش روزافزون حذف و تعداد مرسولات لزوم توسعه فضای کار، ماشین آلات و استفاده از تکنولوژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تناسب حجم کار با نیروی انسانی چالشی برای پست اردبیل

عدم تناسب حجم کار با نیروی انسانی چالشی برای پست اردبیل