مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 18:252021-10-09بين الملل

بازداشت بیش از 300 شهروند کشمیری در پی تظاهرات امروز


در پی حمله روز پنجشنبه گروهی شبه نظامی به یک مدرسه دولتی در بخش «شیرین اگر» ایالت کشمیر و کشته شدن دو معلم این مدرسه در جریان این حمله، امروز شماری از ساکنان کشمیر دست به اعتراض زدند.

- به نقل از رویترز، در پی حمله روز پنجشنبه گروهی شبه نظامی به یک مدرسه دولتی در بخش شیرین اگر ایالت کشمیر تحت قیمومیت هند و کشته شدن دو معلم این مدرسه در جریان این حمله، امروز شماری از ساکنان کشمیر دست به اعتراض زدند.

بر اساس این گزارش، گفته می شود با توجه به هویت دو معلم مدرسه مذکور که هندو مذهب بوده اند، شماری از هندوهای ساکن کشمیر به خیابان آمده و خواستار توقف خشونت علیه اقلیت های مذهبی در بخش کشمیر هند شدند.

منابع خبری محلی همچنین از به خشونت کشیده شدن تظاهرات در کشمیر خبر دادند که گفته می شود در پی افزایش درگیری، دستکم 300 نفر از معترضین توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

لازم به ذکر است، در پی حمله شبه نظامیان ناشناس به مدرسه ای در ایالت کشمیر هند در روز پنجشنبه، دو معلم این مدرسه کشته شدند.

این حادثه در بخش شیرین اگر ایالت کشمیر هند رخ داده و در جریان آن، افراد مسلح با حمله به یک مدرسه دولتی، اقدام به هدف قرار دادن دو تن از معلمان این مدرسه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت بیش از 300 شهروند کشمیری در پی تظاهرات امروز

بازداشت بیش از 300 شهروند کشمیری در پی تظاهرات امروز