مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 15:302021-10-09ورزشي

برگزاری اردوی رزمی ـ فرهنگی شهید رامین سروی در اصلاندوز


فرمانده مرکز آموزش مرزبانی شهید مدنی شهرستان اصلاندوز از برگزاری اردوی فرهنگی و رزمی شهید رامین سروی در هفته ناجا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پرویز قاسم زاده بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته ناجا فرصتی مناسب در راستای نمایش پلیس مقتدر، پیشرفته، هوشمند، توانمند و جامعه محور است تا مردم عزیز ایران اسلامی به پاس خدمتگزاری حافظان نظم و امنیت، شب بیداری ها و در کنار مردم بودن و خدمت رسانی بی منت، این عزیزان را مورد تکریم قرار دهند.

وی افزود: همزمان با هفته ناجا اردوی فرهنگی و رزمی شهید رامین سروی با هدف نمایش اقتدار مرزبانی در اصلاندوز برگزار می شود.

اجرای بیش از 40 برنامه مختلف در هفته ناجا فرمانده مرکز آموزش مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز بیان کرد: همچنین امسال بیش از 40 عنوان برنامه مختلف برای برگزاری در هفته ناجا از 17 تا 23 مهرماه تدارک دیده شده است.

  قاسم زاده شعار هفته گرامی داشت نیروی انتظامی امسال را مرزبان هوشمند و امنیت پایدار عنوان کرد و ادامه داد: دیدار با امام جمعه اصلاندوز، اجرای صبحگاه عمومی و مشترک، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست خبری، برگزاری مراسم زیارت عاشورا در یادمان شهدای گمنام، محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید سروی، تجلیل از ایثارگران، سربازان و کارکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی رزمی ـ فرهنگی شهید رامین سروی در اصلاندوز

برگزاری اردوی رزمی ـ فرهنگی شهید رامین سروی در اصلاندوز