مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-09بين الملل

خطیب الاقصی: عبادت خاموش در مسجدالاقصی خطرناکترین تصمیم پس از نبرد شمشیر قدس است


خطیب مسجدالاقصی اعلام کرد، دادن اجازه به یهودیان برای انجام عبادت خاموش در محوطه های این مسجد موجب می شود نیایش یهود با صدور حکم قانونی که به آنها اجازه می دهد هر وقت که بخواهند به مسجد یورش ببرند، - خطیب مسجدالاقصی اعلام کرد، دادن اجازه به یهودیان برای انجام عبادت خاموش در محوطه های این مسجد موجب می شود نیایش یهود با صدور حکم قانونی که به آنها اجازه می دهد هر وقت که بخواهند به مسجد یورش ببرند، مشروعیت پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المنار، شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی گفت، عبادت خاموش، اقدام رژیم صهیونیستی برای اعمال کامل حاکمیت بر محوطه های این مسجد و اجرای سیاست تقسیم زمانی در آن است.

وی تاکید کرد، این تصمیمی خصمانه علیه مسجدالاقصی و تمامی مسلمانان فلسطین در جهان است به ویژه که تصمیمی باطل بوده و از سوی دادگاهی صادر شده که صلاحیت این کار را ندارد.

شیخ صبری افزود، اقدامات اولیه برای اعمال حاکمیت رژیم صهیونیستی بر مسجدالاقصی به شکل قابل توجهی ماه میلادی گذشته شروع شد هنگامی که یهود روز کیپور را جشن گرفت و در آن دستاوردهایی کسب کرد که تا آن زمان به چنین دستاوردهایی نرسیده بود.

وی گفت، رژیم صهیونیستی از چند سال پیش برای تحمیل حاکمیت خود بر این مسجد برنامه ریزی کرده است و در سایه خواب غفلت کشورها و ملت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب الاقصی: عبادت خاموش در مسجدالاقصی خطرناکترین تصمیم پس از نبرد شمشیر قدس است

خطیب الاقصی: عبادت خاموش در مسجدالاقصی خطرناکترین تصمیم پس از نبرد شمشیر قدس است