مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-09اجتماعي

900 صیاد میانکاله تورهای خود را در دریا پهن کردند


باتوجه به تصمیم کمیته صید شیلات ایران مقرر شد منطقه میانکاله استان از 15 مهر ماه که باتوجه به مواج بودن دریا از امروز و بقیه مناطق صیدگاه های پره مازندران از 20 مهر فعالیت صید و صیادی را آغاز کنند.

- حسن اسحاقی امروز درباره آغاز فصل صید ماهیان استخوانی در دریای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: باتوجه به تصمیم کمیته صید شیلات ایران مقرر شد منطقه ندارد و موضوع مهم تر اینکه منطقه میانکاله عاری از رودخانه منتهی به دریا است در نتیجه مباحث تکثیر طبیعی کمتر انجام می شود.

مدیرکل شیلات مازندران تصریح کرد: منطقه میانکاله باتوجه به تناژ پایین تر صید و براساس تصمیم کمیته مدیریت صید این تصمیم گرفته شد.

این مسؤول با اشاره به وجود حدود 900 صیاد در قالب 13 شرکت تعاونی پره در منطقه میانکاله مازندران، اضافه کرد: از نظر علمی و کارشناسی و تحقیقات پژوهشکده اکولوژی دریای خزر و کارشناسان دانشگاهی و آکادمیک بحث صید و صیادی و بازسازی ذخایر دریای خزر انجام دادند حاصل برآورد این تحقیقات و نظر مقالات علمی بر این استوار است که صید از ابتدای آبان ماه باتوجه به تکثیر گونه های استراتژیک و ارزشمند خزر آغاز شود و تا انتهای اسفند ماه خاتمه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 صیاد میانکاله تورهای خود را در دریا پهن کردند

900 صیاد میانکاله تورهای خود را در دریا پهن کردند