مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-09سياسي

کلید مینیاتوری چیست؟


کلید مینیاتوری (Miniature circuit eaker) یک وسیله حفاظتی الکتریکی قطع کننده جریان می باشد، که مدارهای الکتریکی را در برابر اضافه بار و اضافه جریان حفاظت می کند.

- کلید مینیاتوری (Miniature circuit eaker) یک وسیله حفاظتی الکتریکی قطع کننده جریان می باشد، که مدارهای الکتریکی را در برابر اضافه بار و اضافه جریان حفاظت می کند.

بنابر گزارش ایسنا، بنابر اعلام دفتر مرکزی شرکت بین المللی EKF روسیه در ایران، این فیوزها نسبت به تحمل اضافه جریان و اضافه بار حساس هستند و به سرعت عکس العمل نشان می دهند و برق را قطع می کنند.

نحوه عملکرد کلیدهای مینیاتوری(MCB) به چه شکل می باشد؟ برای این که مینیاتوری اتصال کوتاه و اضافه بار را تشخیص دهد، دو عملکرد متفاوت با نام های C Part و T Part دارند، که عملکرد آنها به ترتیب مغناطیسی و حرارتی است و می تواند در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار حفاظت کند.

کلید مینیاتوری(MCB) از نظر کاربرد به چند تیپ تقسیم می شود؟ فیوز مینیاتوری از نظر کاربرد به تیپ های زیر تقسیم بندی می گردد: کلید مینیاتوری تیپ B (روشنایی) کلید مینیاتوری تیپ C (موتوری) کلید مینیاتوری تیپ D(ترانسفور ماتوری) کلید مینیاتوری تیپ K (قدرت) کلید مینیاتوری تیپ Z (بسیار حساس) در هنگام خرید کلید مینیاتوری(MCB) به چه مواردی باید توجه کرد؟ کلیدهای مینیاتوری شامل تقسیم بندی های مختلفی هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید مینیاتوری چیست؟

کلید مینیاتوری چیست؟