مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-09پزشكي

دو شهرستان استان اصفهان آبی شدند


بر اساس رنگ بندی جدید شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از نظر شیوع کرونا، هم اکنون 2 شهرستان استان در وضعیت آبی، 11 شهرستان در وضعیت زرد و 9 شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

- ایسنا/اصفهان بر اساس رنگ بندی جدید شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از نظر شیوع کرونا، هم اکنون 2 شهرستان استان در وضعیت آبی، 11 شهرستان در وضعیت زرد و 9 شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بر اساس جدیدترین رنگ بندی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که امروز (شنبه-17مهرماه) منتشر شد، برخوار و بویین و میاندشت دو شهرستانی هستند که در وضعیت آبی قرار دارند.

وضعیت شهرستان های اردستان، تیران و کرون، چادگان، خوانسار، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، فریدونشهر، گلپایگان، مبارکه و نایین زرد است.

وضعیت شهرستان های نطنز، نجف آباد، لنجان، فلاورجان، فریدن، شهرضا، شاهین شهر، خمینی شهر و اصفهان نیز نارنجی است و هیچ شهرستانی در استان در وضعیت قرمز قرار ندارد.

هم اکنون یک هزار و 856 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در 22 شهرستان استان بستری هستند که از این تعداد حال 303 بیمار وخیم است و در بخش های آی سی یو بیمارستان ها بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شهرستان استان اصفهان آبی شدند

دو شهرستان استان اصفهان آبی شدند