مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-09اقتصادي

صدور 70 مجوز صنایع دستی در شهرستان رشتخوار


مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رشتخوار از صدور و تمدید 70 مجوز سه گانه صنایع دستی در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

- کاظم کامیاب اظهار کرد: با توجه به اهمیت حوزه صنایع دستی در حمایت از کالای ایرانی و اشتغال زایی مستقیم و با عنایت به پیگیری های کارشناسان صنایع دستی در 6 ماه نخست سال جاری 62 پروانه تولید انفرادی و هشت کارت شناسایی برای هنرمندان شهرستان توسط معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان خراسان رضوی صادر و تمدید شده است.

وی با اشاره به این که در شهرستان رشتخوار هنرمندان زیادی در رشته های صنایع دستی فعالیت دارند، اضافه کرد: صدور مجوزهای سه گانه صنایع دستی برای هنرمندانی که دارای تخصص، تجربه و توانایی تولید و ساخت محصول در یکی از رشته های صنایع دستی را داشته اند صادر و تمدید شده است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رشتخوار ادامه داد: این مجوزها بیانگر نوع فعالیت، ظرفیت تولید و سرمایه گذاری انجام شده برای یک رشته در یک مکان مشخص است و افرادی که دارای پروانه های تولید انفرادی و کارگاهی باشند، می توانند از مزایای شرکت در نمایشگاه ها و فروشگاه ها، تسهیلات، بیمه و سایر خدمات بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 70 مجوز صنایع دستی در شهرستان رشتخوار

صدور 70 مجوز صنایع دستی در شهرستان رشتخوار