مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-09اجتماعي

اجرای 55 برنامه پستی و سیار به مناسبت هفته ملی کودک در همدان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان گفت: به مناسبت هفته ملی کودک بیش از 55 عنوان برنامه در این هفته به صورت پستی و سیار خواهیم داشت.

- ایسنا/همدان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان گفت: به مناسبت هفته ملی کودک بیش از 55 عنوان برنامه در این هفته به صورت پستی و سیار خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهناز ضرابی زاده امروز شنبه 17 مهر ماه در نشست خبری به مناسب هفته ملی کودک ، بیان کرد: هر روز این هفته را به یک نام اختصاص داده شده تا براساس آن موضوع برنامه های مختلفی برگزار شود.

وی افزود: از روز جمعه 16 مهر ماه برنامه های کانون در سطح استان همدان شروع شده، امروز برنامه ساعت کودکی در ساعت 18 به صورت زنده برگزار خواهد شد و از نویسندگان ، شاعران و مربیان در این برنامه دعوت شده تا در رابطه با قصه گویی ، معرفی کودک و.

صحبتی داشته باشند.

ضرابی زاده با بیان اینکه برنامه هایی که برای کودکان در نظر گرفته شده به صورت مجازی و حضوری با همراه والدین برگزار می شود ، تصریح کرد: روز جمعه 16 مهر ماه به نام کودک، صلح ، بازی و نشاط نامگذاری شده که در این روز عضویت رایگان در مراکز و قرائت بیانیه روز کودک توسط اعضا در نماز جمعه و افتتاح نمایشگاه مجازی عکس کودک انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 55 برنامه پستی و سیار به مناسبت هفته ملی کودک در همدان

اجرای 55 برنامه پستی و سیار به مناسبت هفته ملی کودک در همدان