مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-09سياسي

تخت روانچی: کرونا و اقدامات یکجانبه قهرآمیز دو ویروس مرگبار و ضد توسعه هستند


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل کرونا و اقدامات یکجانبه قهرآمیز را دو ویروس مرگبار و ضد توسعه خواند و گفت: اقدامات یکجانبه قهرآمیز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک، روز جمعه 16 مهر ماه به وقت محلی، طی سخنانی در نشست عمومی کمیته دوم مجمع عمومی سازمان ملل به تشریح مواضع کشورمان در حوزه های مربوط به این کمیته پرداخت.

وی در ابتدا، با اشاره به اینکه همه گیری به منزله زنگ خطری جهانی خواند که به همگان یادآوری کرد پیشرفت، رفاه و سعادت انسان ها به یکدیگر وابستگی متقابل دارد.

تخت روانچی در ادامه عنوان کرد: رویکردهای غیرعادلانه، نامشروع و غیرقانونی تعداد اندکی از کشورها، چندجانبه گرایی را آن هم در شرایطی که جهان بیشترین نیاز را به آن دارد، تهدید و تضعیف می کند.

به گونه ای که می توان گفت مهمترین چالش فراروی بشریت در حال حاضر دو ویروس مرگبار، مخرب، ضد رشد و ضد توسعه؛ یعنی کرونا و اقدامات یکجانبه قهرآمیز هستند.

سفیر و نماینده دائم کشورمان در نیویورک افزود: اقدامات یکجانبه قهرآمیز نامشروع آمریکا از جمله تحمیل تحریم های غیرقانونی بر کشورهای در حال توسعه، از یک سو و انفعال جامعه جهانی در قبال این اقدامات ناقض اصول مسلم حقوق بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت روانچی: کرونا و اقدامات یکجانبه قهرآمیز دو ویروس مرگبار و ضد توسعه هستند

تخت روانچی: کرونا و اقدامات یکجانبه قهرآمیز دو ویروس مرگبار و ضد توسعه هستند