مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-09ورزشي

مدال برنز کشتی جهان بر گردن کشتی گیر شیرازی


کشتی گیر شیرازی و کاپیتان تیم ملی ایران در دیدار رده بندی پیکارهای کشتی فرنگی جهانی 2021 نروژ از سد کشتی گیر مجارستانی گذشت و سومین مدال برنز جهانی را بر گردن آویخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد علی گرایی شامگاه جمعه برای کسب مدال برنز به مصاف تاماس لوای مجارستانی رفت و در کشتی بسیار زیبا و جذاب و با اجرای 2 فن سالتو بارانداز با نتیجه 9 بر صفر حریفش را مغلوب کرد و نشان ارزشمند برنز جهان را برای استان فارس و کشورمان به ارمغان آورد.

وی که در وزن 77 کیلو گرم به روی تشک رفته بود در دور اول با نتیجه 6 بر یک آیک مناتساکانیان، دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان را مغلوب کرد و به دور دوم رفت.

گرایی در دور دوم  هم  گلا بولکوادزه قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان را نیز با نتیجه 6 بر یک شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد اما در این مرحله مقابل رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه  با نتیجه 10 بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، گرایی به گروه بازنده ها رفت.

کاپیتان تیم ملی در جدول شانس مجدد تمرلان شادوکایف از قزاقستان را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد تا برای کسب مدال برنز  به مصاف تاماس لوای از مجارستان برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال برنز کشتی جهان بر گردن کشتی گیر شیرازی

مدال برنز کشتی جهان بر گردن کشتی گیر شیرازی